Enigmatic songz

Friday, May 6, 2011

LTNSC™ (Long time no see...with trademark)..

Hrmm...what should I post here....my cuz said to me that I should post my jokes here...so here it is enjoy..

P/s: The jokes is in Bahasa Malaysia, the author get it from various sources...if it's not funny to ya just STFU and don't post stupid comments here..(like there's even one human to comment here)...enjoy...

Anak baekk punyer...

Dua orang mak cik ni dah lama tak jumpa sejak kemalangan kapal terbang remote control di belakang rumah aku. So depa pun share lar story ckit...ini adalah ulangan semula apa yang aku rakam ari tuh

Mak Limah : Aku ada lar sorang anak jantan ni, kelakuannya boleh dikatakan perfect!

Mak Yah: Dia isap rokok ke??

Mak Limah: Oh tidak sama sekali...

Mak Yah: Minum arak??

Mak Limah: Tidak pernah sekali

Mak Yah: Kuat bersosial?? Jarang Balik rumah??

Mak Limah: Jauh panggang dari masak kari

Mak Yah: Uish...kira anak lelaki sempurna la ni ye? Berapa umur dia...kalau bleh aku nak dia jadi menantu aku

Mak Limah: Uh...tak silap minggu depan baru genap 7 bulan...kecik lagi tu..

Anak angkat yang terangkat

Ini kisah tak berape benar tapi mustahil dan ajaib, tngah aku minum dkat Batu 4 ari tu aku ter...mendengar dua ekor ni tengah citer sumthing beri2(bukan penyakit) yang intra-interesting

A: Aku dengar ko ari tu ikut kursus bahasa jepun..nak buat apa tu??

B: Kitorang kat umah baru ambik anak angkat Jepun kat rumah kebajikan ari tu...baru umur 3 bulan, aku takut nanti kalau dia dah besar panjang dia cakap bahasa jepun plak dengan family kami...

Sapa yang bodo ni?

Ni plak tyme aku pgi ceramah ari tu pasal sambung study kat russia, dkat dewan kuliah kat OUM ari 2...lpas minum kat kedai tadi..

Profesor ni datang dengan penuh tak bergaya masuk ke bilik kuliah...(takleh cakap dewan...x cukup besaq no..) so dia pun dalam sesi tuh nak menguji hadirin ari tu pasal kelemahan diri. Profesor tu pun dok tanya, dalam bahasa melayu yang pekat (campuran bahasa rusia sikit dan jugak esen vanila braper titik tah): Siapa yang merahsahkanh dirinya bodowh silahlah berdiri. Sumer orang dalam tu diam jer cam orang tengah buang hajat...ada yang senyum macam kena sawan... tak lama pas2 bapak aku cucuk perut aku...aku pun berdiri lar..profesor tu tanya aku: Jadi kamuh mengakuhlah yeng kamoow ni bodowh?? Aku pon dengan slumber(selamba+mengantuk) cakap kat dia: Eh...tidaklah...sebenarnya sia kesian sama kau...tia sanggup tinguk prof bdiri satu orang sana...

Pemurah

Ni adengan tyme pak cik yang aku tak berapa nak kenal tapi buat2 kenal citer kat aku waktu dia p solat jumaat ari2

Man ni kiranya samseng dkat kampung dia...lpas insaf pasal tlanggar dengan kucing tyme dia racing ari 2 dia pon amik kputusan nak tobat lah kononnyer...jumaat ari 2 tyme dia tngah khusyuk dengar ceramah tu tabung derma lalu kat depan dia. Dia pun isi lar 2 ringgit dalam 2. Tiba2 pak cik ni tepuk bahu dia bagi 2oo hinggit. Man senyum...pas2 kasi masuk dalam tabung. Kiranya kagum lar man dengan kemurahan jantung pak cik ni. Pas abis solat pak cik tadi datang kat dia....dia bisik: Man, duit tu koe punyer lah...jatuh dari dompet kamu tdi...

Duiii lelah tangan den tulih nih...sat agi aku sambung no...jangan marah...aku tau korunk tak mara pon..

2 comments:

  1. so cammana mau juga join??gi indon sama ja tu.

    ReplyDelete
  2. Aku rasa bagus aku pgi rusia jak lah sory dude...

    ReplyDelete